Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1489 maxgear

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 MAXGEAR

26-1489 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1489
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0052

numer części:

26-1489

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 33,0
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,2
nr EAN 5903364310172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW VW SHARAN/ALHAMBRA KPL Z USZCZELKą

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

09A325429A, 09A325429B, 9A325429A, 9A325429B

SEAT

09A325429A, 09A325429B, 9A325429A, 9A325429B

FORD

1133093, 1204330, 1204331

numery OEM:
FORD      1 133 093
FORD      1 204 330
FORD      1 204 331
SEAT      09A 325 429 A
SEAT      09A 325 429 B
SEAT      9A 325 429 A
SEAT      9A 325 429 B
VOLKSWAGEN      09A 325 429 A
VOLKSWAGEN      09A 325 429 B
VOLKSWAGEN      9A 325 429 A
VOLKSWAGEN      9A 325 429 B
FORD USA      1M21-7N113-AA
FORD USA      1M21-7N113-AB
FORD USA      YM21-7N113-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 MAXGEAR:

Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.