Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet (263ZXT1A, 263WXT1A, 263ZYA1A, 263WYA1A) (2016.03-???) 80km » 26-1489 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Cargo (263_) 1.3 D Multijet (263zxt1a, 263wxt1a, 263zya1a, 263wya1a) (2016.03-???) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 MAXGEAR

26-1489 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1489
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0052

numer części:

26-1489

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]33,0
Kolorczarny
MateriałTworzywo sztuczne
Ciężar [kg]0,2
nr EAN5903364310172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW SHARAN/ALHAMBRA KPL Z USZCZELKĄ
numery OEM:
FORD      1 133 093
FORD      1 204 330
FORD      1 204 331
SEAT      09A 325 429 A
SEAT      09A 325 429 B
SEAT      9A 325 429 A
SEAT      9A 325 429 B
VOLKSWAGEN      09A 325 429 A
VOLKSWAGEN      09A 325 429 B
VOLKSWAGEN      9A 325 429 A
VOLKSWAGEN      9A 325 429 B
FORD USA      1M21-7N113-AA
FORD USA      1M21-7N113-AB
FORD USA      YM21-7N113-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1489 MAXGEAR:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.