Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen TOUAREG (7P5, 7P6) 4.2 V8 FSI (2011.01-2018.03) 360km » 26-1513 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Touareg (7p5, 7p6) 4.2 V8 Fsi (2011.01-2018.03) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-1513 MAXGEAR

26-1513 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-1513
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-815

numer części:

26-1513

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Wysokość [mm]126
Średnica wewnętrzna [mm]26
średnica zewnętrzna [mm]52
Średnica zewnętrzna 1 [mm]55
Średnica wewnętrzna 1 [mm]22
nr EAN5903364313234

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-1513 MAXGEAR

FILTR OLEJU BMW 2/X1 MINI COOPER/ONE 2014-
numery OEM:
BMW      11 42 8 513 948
BMW      11 42 8 570 590
BMW      11 42 8 575 210
BMW      11 42 8 585 237
BRILLIANCE BMW      11 42 8 570 590
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-1513 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-1513 MAXGEAR:

Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.