Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Seat LEON Furgon/hatchback (5F1) 1.6 TDI (2016.11-???) 115km » 26-1668 maxgear
wybrany samochód: 
Seat Leon Furgon/hatchback (5f1) 1.6 Tdi (2016.11-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1668 MAXGEAR

26-1668 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1668
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0068

numer części:

26-1668

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]100
średnica zewnętrzna [mm]34,0
Ciężar [kg]0,024
nr EAN5903364358327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1668 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW AUDI A4/A5/A6/A7/ S-TRONIC 07- BEZ OBUDOWY KPL. Z USZCZELKą
numery OEM:
AUDI      0B5 325 330 A
AUDI      0B5 325 330 A S1
AUDI      B5 325 330 A
AUDI      WHT 005 499
AUDI      WHT 005 499 A
AUDI      WHT 005 499 A S1
AUDI      WHT 005 499 S1
PORSCHE      0B5 325 330 A
VOLKSWAGEN      0B5 325 330 A
VOLKSWAGEN      0B5 325 330 A S1
VOLKSWAGEN      B5 325 330 A
VOLKSWAGEN      WHT 005 499
VOLKSWAGEN      WHT 005 499 A
VOLKSWAGEN      WHT 005 499 A S1
VOLKSWAGEN      WHT 005 499 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1668 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1668 MAXGEAR:

Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.