Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B5 Avant (8D5) FM 390 (1996.03-2001.09) 75km » 26-1674 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) Fm 390 (1996.03-2001.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674 MAXGEAR

26-1674 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1674
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0074

numer części:

26-1674

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Liczba otworów do mocowania24
nr EAN5903364358389

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674 MAXGEAR

MISKA OLEJU SKRZYNI AUT. BMW 3/5/6/7/X3/X5/X6 04-14 25-35D/JAGUAR XF 08-/XJ/XK/LAND ROVER KPL Z FILTREM, USZCZELKĄ I ŚUBAMI
numery OEM:
BMW      24 11 0 403 404
BMW      24 11 7 519 359
BMW      24 11 7 522 923
BMW      24 11 7 571 227
BMW      24 15 2 333 903
JAGUAR      02C6715
JAGUAR      C2C38963
LAND ROVER      LR007474
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 26-1674 MAXGEAR:

2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.