Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1687 maxgear

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1687 MAXGEAR

26-1687 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1687
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0087

numer części:

26-1687

producent:

MAXGEAR

Długość [mm] 195
Szerokość [mm] 187,0
Wysokość [mm] 52
Ciężar [kg] 0,290
nr EAN 5903364358518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1687 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW CHRYSLER 300C/JEEP CHEROKEE/WRANGLER 01-/07- KPL. Z USZCZELKą

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1687 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1687 producenta MAXGEAR

JEEP

52852913AA, 52852913AB, 68059549AA

CHRYSLER

52852913AA, 52852913AB, 68059549AA

DODGE

52852913AA, 52852913AB, 68059549AA

numery OEM:
CHRYSLER      52852913AA
CHRYSLER      52852913AB
CHRYSLER      68059549AA
DODGE      52852913AA
DODGE      52852913AB
DODGE      68059549AA
JEEP      52852913AA
JEEP      52852913AB
JEEP      68059549AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1687 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1687 MAXGEAR:

Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.