Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Jeep CHEROKEE (XJ) 2.5 4x4 (1990.10-1996.09) 121km » 26-1690 maxgear
wybrany samochód: 
Jeep Cherokee (xj) 2.5 4x4 (1990.10-1996.09) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1690 MAXGEAR

26-1690 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1690

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0090

numer części:

26-1690

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegówDQ200
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,023
Szerokość opakowania [cm]4,3
Wysokość opakowania [cm]7,3
nr EAN5903364358549

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1690 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW DSG 7B CADDY/GOLF/JETTA/TOURAN/A1/A3/Q2/TT/FABIA/OCTAVIA II/III/SUPERB/YETI/RAPID/ROOMSTER/ALTEA/ALTEA
numery OEM:
VAG      0AM 325 433 D
VAG      0AM 325 433 E
VAG      AM 325 433 D
VAG      AM 325 433 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1690 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1690 MAXGEAR:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.