Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1989.04-1992.10) 109km » 27-0497 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1989.04-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 27-0497 MAXGEAR

27-0497 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca MAXGEAR
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

27-0497

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyOś przednia
SpecyfikacjaWITH GUIDE PINS
System hamulcowylucas/trw
Średnica [mm]10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze sworzniem
nr EAN5902659722980

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 27-0497 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. VW A4/A6/A7/A8/ Q5/BORA/POLO
numery OEM:
CITROËN      443917
CITROËN      443935
CITROËN      443942
PEUGEOT      443917
PEUGEOT      443935
PEUGEOT      443942
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 27-0497 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 27-0497 MAXGEAR:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu