Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Honda CR-V III (RE_) 2.0 i-VTEC (RE5, RE1) (2007.01-2012.06) 150km » 27-2165 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iii (re_) 2.0 I-vtec (re5, Re1) (2007.01-2012.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

STEROWNIK DMUCHAWY OPEL ANTARA 06-/ CAPTIVA 06- 27-2165 MAXGEAR

27-2165 STEROWNIK DMUCHAWY OPEL ANTARA 06-/ CAPTIVA 06- MAXGEAR
maxgear 27-2165
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

27-2165

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie STEROWNIK DMUCHAWY OPEL ANTARA 06-/ CAPTIVA 06- 27-2165 MAXGEAR

STEROWNIK DMUCHAWY OPEL ANTARA 06-/ CAPTIVA 06-
numery OEM:
OPEL      04803988
OPEL      096629733
OPEL      4803988
OPEL      96629733
CHEVROLET      96629733
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie STEROWNIK DMUCHAWY OPEL ANTARA 06-/ CAPTIVA 06- 27-2165 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o STEROWNIK DMUCHAWY OPEL ANTARA 06-/ CAPTIVA 06- 27-2165 MAXGEAR:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Zakup maxgear 57-0105 polecił mi mój mechanik

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.