Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTDM 8V (937.AXD1A, 937.AXU1A, 937.BXU1A) (2005.07-2010.03) 120km » 27-2176 maxgear
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtdm 8v (937.axd1a, 937.axu1a, 937.bxu1a) (2005.07-2010.03) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

REZYSTOR DMUCHAWY OPEL CORSA D/ COMBO D/ MITO/ DOBLO/ GRANDE PUNTO/ LINEA/ PUNTO 27-2176 MAXGEAR

27-2176 REZYSTOR DMUCHAWY OPEL CORSA D/ COMBO D/ MITO/ DOBLO/ GRANDE PUNTO/ LINEA/ PUNTO MAXGEAR
maxgear 27-2176
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

27-2176

producent:

MAXGEAR

dla numeru OE55702441
Liczba zestyków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie REZYSTOR DMUCHAWY OPEL CORSA D/ COMBO D/ MITO/ DOBLO/ GRANDE PUNTO/ LINEA/ PUNTO 27-2176 MAXGEAR

REZYSTOR DMUCHAWY OPEL CORSA D/ COMBO D/ MITO/ DOBLO/ GRANDE PUNTO/ LINEA/ PUNTO
numery OEM:
ALFA ROMEO      55702441
FIAT      55702441
LANCIA      55702441
OPEL      06845788
OPEL      6845788

Zastosowanie REZYSTOR DMUCHAWY OPEL CORSA D/ COMBO D/ MITO/ DOBLO/ GRANDE PUNTO/ LINEA/ PUNTO 27-2176 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o REZYSTOR DMUCHAWY OPEL CORSA D/ COMBO D/ MITO/ DOBLO/ GRANDE PUNTO/ LINEA/ PUNTO 27-2176 MAXGEAR:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Zakup maxgear 57-0105 polecił mi mój mechanik

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.