Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Volvo S60 III (224) T5 AWD (2019.02-???) 250km » 27-2181 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo S60 Iii (224) T5 Awd (2019.02-???) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

STEROWNIK KLIMATYAZCJI PEUGEOT 3008, 5008 09- 27-2181 MAXGEAR

27-2181 STEROWNIK KLIMATYAZCJI PEUGEOT 3008, 5008 09- MAXGEAR
maxgear 27-2181
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

27-2181

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie STEROWNIK KLIMATYAZCJI PEUGEOT 3008, 5008 09- 27-2181 MAXGEAR

STEROWNIK KLIMATYAZCJI PEUGEOT 3008, 5008 09-
numery OEM:
CITROËN      6441CQ
PEUGEOT      6441CQ

Zastosowanie STEROWNIK KLIMATYAZCJI PEUGEOT 3008, 5008 09- 27-2181 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o STEROWNIK KLIMATYAZCJI PEUGEOT 3008, 5008 09- 27-2181 MAXGEAR:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Zakup maxgear 57-0105 polecił mi mój mechanik

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.