Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Mitsubishi COLT VI (Z3_A, Z2_A) 1.1 (Z31A, Z32A) (2004.10-2012.06) 75km » 28-0116 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vi (z3_a, Z2_a) 1.1 (z31a, Z32a) (2004.10-2012.06) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korek wlewu paliwa 28-0116 MAXGEAR

28-0116 Korek wlewu paliwa MAXGEAR
maxgear 28-0116
Korek wlewu paliwa 28-0116
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

201606DE5

numer części:

28-0116

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
MateriałTworzywo sztuczne
Ciężar [kg]0,068
nr EAN5907558579567

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa 28-0116 MAXGEAR

KOREK WLEWU PALIWA OPEL ASTRA
numery OEM:
OPEL      08 08 199
OPEL      8 08 199
VAUXHALL      090284162
VAUXHALL      90284162

Zastosowanie Korek wlewu paliwa 28-0116 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Korek wlewu paliwa 28-0116 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.