Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » 28-0924 maxgear

POKRYWA ZAWORÓW VW POLO 1.4TDI 00- 28-0924 MAXGEAR

28-0924 POKRYWA ZAWORÓW VW POLO 1.4TDI 00- MAXGEAR
maxgear 28-0924
POKRYWA ZAWORÓW VW POLO 1.4TDI 00- 28-0924
256.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-0924

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POKRYWA ZAWORÓW VW POLO 1.4TDI 00- 28-0924 MAXGEAR

POKRYWA ZAWORËW VW POLO 1.4TDI 00-

POKRYWA ZAWORÓW VW POLO 1.4TDI 00- 28-0924 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE POKRYWA ZAWORÓW VW POLO 1.4TDI 00- 28-0924 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

045103469E, 045103469G, 045103469J, 045103475C, 045103483C

SEAT

045103469G

numery OEM:
SEAT      045103469G
VOLKSWAGEN      045103469E
VOLKSWAGEN      045103469G
VOLKSWAGEN      045103469J
VOLKSWAGEN      045103475C
VOLKSWAGEN      045103483C

Zastosowanie POKRYWA ZAWORÓW VW POLO 1.4TDI 00- 28-0924 MAXGEAR w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.