Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B412) (2011.06-???) 90km » 28-1216 maxgear
wybrany samochód: 
Suzuki Splash (ex) 1.2 Vvt (a5b412) (2011.06-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI ASX 1,6/1,8 10-/ LANCER 1,5/1,6/1,8/2,0 08- 28-1216 MAXGEAR

28-1216 RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI ASX 1,6/1,8 10-/ LANCER 1,5/1,6/1,8/2,0 08- MAXGEAR
maxgear 28-1216
273.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

28-1216

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI ASX 1,6/1,8 10-/ LANCER 1,5/1,6/1,8/2,0 08- 28-1216 MAXGEAR

RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI ASX 1,6/1,8 10-/ LANCER 1,5/1,6/1,8/2,0 08-
numery OEM:
MITSUBISHI      1710A049
MITSUBISHI      1710A416

Zastosowanie RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI ASX 1,6/1,8 10-/ LANCER 1,5/1,6/1,8/2,0 08- 28-1216 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI ASX 1,6/1,8 10-/ LANCER 1,5/1,6/1,8/2,0 08- 28-1216 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.