Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 30-0072 maxgear

Koło pasowe, wał korbowy 30-0072 MAXGEAR

30-0072 Koło pasowe, wał korbowy MAXGEAR
220.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

11232247887/MG

numer części:

30-0072

dostawca:

MAXGEAR

Ø koła pasowego [mm] 155,0
Wysokość 1 [mm] 46,0
Wysokość 2 [mm] 65,0
Ciężar [kg] 3,0
nr EAN 5907558572964

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 30-0072 MAXGEAR

KOĂşO PASOWE WAĂşU KORBOWEGO LAND ROVER FREELANDER 2,0D

Koło pasowe, wał korbowy 30-0072 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 30-0072 producenta MAXGEAR

ROVER

LGH100750, LHG100750

LAND ROVER

LGH100750L, LHG100750L

numery OEM:
BMW      11232247887
ROVER      LGH100750
ROVER      LHG100750
LAND ROVER      LGH100750L
LAND ROVER      LHG100750L
zamienniki:
27-1327
brak
KAGER

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 30-0072 MAXGEAR w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.