Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 30-0150 maxgear

Koło pasowe, wał korbowy 30-0150 MAXGEAR

30-0150 Koło pasowe, wał korbowy MAXGEAR
maxgear 30-0150
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6110300103/MG

numer części:

30-0150

producent:

MAXGEAR

Szerokość [mm] 81,0
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 192,0
Ciężar [kg] 2,645
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 5902659703903

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 30-0150 MAXGEAR

KOĂşO PASOWE WAĂşU KORBOWEGO DB SPRINTER/VITO/W2

Koło pasowe, wał korbowy 30-0150 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 30-0150 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

6110300103, 6110300203, 6110300503, 6460300903, A6110300103, A6110300203, A6110300503, A6460300903

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      611 030 01 03
MERCEDES-BENZ      611 030 02 03
MERCEDES-BENZ      611 030 05 03
MERCEDES-BENZ      646 030 09 03
MERCEDES-BENZ      A611 030 01 03
MERCEDES-BENZ      A611 030 02 03
MERCEDES-BENZ      A611 030 05 03
MERCEDES-BENZ      A646 030 09 03

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 30-0150 MAXGEAR w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.