Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0269 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0269 MAXGEAR

32-0269 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
73.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0269

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu
Ograniczenia producenta TRW
Długość 1/Długość 2 [mm] 1592/1403x2
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558570007

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0269 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. OPEL T. ASTRA G 01- TARCZE LE/PR KPL
numery OEM:
OPEL      24465148
OPEL      5 22 528
VAUXHALL      24465148
CHEVROLET      24465148

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0269 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0269 MAXGEAR:

2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.