Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 148 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
Ilość zębów, pierścień ABS | 44 |
Felga, ilość otworów | 4 |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
nr EAN | 5907558512656 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 33-0458 MAXGEAR
NISSAN | 43200-2F000 | |
NISSAN | 43200-2F500 | |
NISSAN | 43200-9F500 | |
NISSAN | 43200-9F510 | |
NISSAN | 43200-BM400 | |
NISSAN | 43200-BM500 |
Zastosowanie Piasta koła 33-0458 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Piasta koła 33-0458 MAXGEAR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.