Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Wysokość [mm] | 79 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska koła |
Dodatkowe informacje o produkcie PIASTA KOŁA RENAULT P. TRAFIC II 01- 33-1652 MAXGEAR
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
402027125R, 8200010517, 8200153076, 8200227726
40202-00Q0D, 40202-00Q0E, 40202-00QAD
4414384, 4419721, 4421648
NISSAN | 40202-00Q0D | |
NISSAN | 40202-00Q0E | |
NISSAN | 40202-00QAD | |
OPEL | 44 14 384 | |
OPEL | 44 19 721 | |
OPEL | 44 21 648 | |
RENAULT | 40 20 271 25R | |
RENAULT | 82 00 010 517 | |
RENAULT | 82 00 153 076 | |
RENAULT | 82 00 227 726 | |
VAUXHALL | 091168046 | |
VAUXHALL | 093850624 | |
VAUXHALL | 093850625 | |
VAUXHALL | 093864942 | |
VAUXHALL | 91168046 | |
VAUXHALL | 93850624 | |
VAUXHALL | 93850625 | |
VAUXHALL | 93864942 |
Zastosowanie PIASTA KOŁA RENAULT P. TRAFIC II 01- 33-1652 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o PIASTA KOŁA RENAULT P. TRAFIC II 01- 33-1652 MAXGEAR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.