Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 (46) (1988-1991) 111km » 33-1677 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.8 (46) (1988-1991) 111km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PIASTA KOŁA MITSUBISHI P. OUTLANDER II 33-1677 MAXGEAR

33-1677 PIASTA KOŁA MITSUBISHI P. OUTLANDER II MAXGEAR
maxgear 33-1677
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

33-1677

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sworzniem mocującym koła

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PIASTA KOŁA MITSUBISHI P. OUTLANDER II 33-1677 MAXGEAR

PIASTA KOĂşA MITSUBISHI P. OUTLANDER II
numery OEM:
MITSUBISHI      3880A018

Zastosowanie PIASTA KOŁA MITSUBISHI P. OUTLANDER II 33-1677 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PIASTA KOŁA MITSUBISHI P. OUTLANDER II 33-1677 MAXGEAR:

Grzegorz, Trzebinia
2019-12-27
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Dawid, Kocoń
2020-04-21
 5/5
Wahałem się przed zakupem 27-0713 producenta to ale wszystko jest w porządku
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2019-09-24
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę maxgear do mojego samochodu
Mariusz, Piaseczno
2023-01-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2019-12-10
 4/5
Znajomy mechanik mówił żeby kupować tylko części producent, w sklepie też powiedzieli że to dobry wybór
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.