Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C/S57A, B/C57S, 5/357F, 5/357J, 5/357L, 5/357R) (1990.05-1998.09) 58km » 40-0031 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.2 (b/c/s57a, B/c57s, 5/357f, 5/357j, 5/357l, 5/357r) (1990.05-1998.09) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 40-0031 MAXGEAR

40-0031 Łożyskowanie MAXGEAR
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0031

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]0,3
nr EAN5907558548761
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0031 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. RENAULT CLIO/EXP
numery OEM:
RENAULT      77 00 424 321
RENAULT      77 00 800 522

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0031 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 40-0031 MAXGEAR:

Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.