Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi (2004.07-2012.09) 136km » 40-0136 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Turnier (da_, Ffs, Ds) 2.0 Tdci (2004.07-2012.09) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika 40-0136 MAXGEAR

40-0136 Poduszka silnika MAXGEAR
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0136

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]0,704
nr EAN5901619501061

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 40-0136 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. OPEL ASTRA G
numery OEM:
OPEL      06 84 696
OPEL      6 84 696
VAUXHALL      090575192
VAUXHALL      90575192
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika 40-0136 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 40-0136 MAXGEAR:

Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.