Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 40-0295 maxgear

Poduszka silnika 40-0295 MAXGEAR

40-0295 Poduszka silnika MAXGEAR
maxgear 40-0295
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0295

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z prawej
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 2,050
nr EAN 5902659713452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 40-0295 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. VW GOLF V 1,4

Poduszka silnika 40-0295 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Poduszka silnika 40-0295 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

1K0199262AA, 1K0199262AK, 1K0199262K

SKODA

1K0199262AK, 1K0199262K

SEAT

1K0199262AK, 1K0199262K

AUDI

1K0199262AA, 1K0199262AK, 1K0199262K

numery OEM:
AUDI      1K0 199 262 AA
AUDI      1K0 199 262 AK
AUDI      1K0 199 262 K
SEAT      1K0 199 262 AK
SEAT      1K0 199 262 K
SKODA      1K0 199 262 AK
SKODA      1K0 199 262 K
VOLKSWAGEN      1K0 199 262 AA
VOLKSWAGEN      1K0 199 262 AK
VOLKSWAGEN      1K0 199 262 K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika 40-0295 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 40-0295 MAXGEAR:

Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.