Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 (2000.07-2004.10) 158km » 40-0349 maxgear
wybrany samochód: 
Peugeot 406 Break (8e/f) 2.2 (2000.07-2004.10) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Odbój gumowy, zawieszenie silnika 40-0349 MAXGEAR

40-0349 Odbój gumowy, zawieszenie silnika MAXGEAR
maxgear 40-0349
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0349

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]45,0
Ciężar [kg]0,040
nr EAN5902659732170

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Odbój gumowy, zawieszenie silnika 40-0349 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. VW A4 1,9TDI P.
numery OEM:
AUDI      8D0 199 339 M
SKODA      8D0 199 339 M
VOLKSWAGEN      8D0 199 339 M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Odbój gumowy, zawieszenie silnika 40-0349 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Odbój gumowy, zawieszenie silnika 40-0349 MAXGEAR:

2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.