Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 40-0419 maxgear

Łożyskowanie 40-0419 MAXGEAR

40-0419 Łożyskowanie MAXGEAR
maxgear 40-0419
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

40-0419

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z lewej
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 2,2
nr EAN 5902659797292

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0419 MAXGEAR

PODUSZKA SKRZ. BIEG. VW A3/LEON/ OCTAVIA/GOLF VII 1,8TFSI/ 2,0TDI 12-

Łożyskowanie 40-0419 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Łożyskowanie 40-0419 producenta MAXGEAR

SEAT

5Q0199555BJ, 5Q0199555T

VOLKSWAGEN

5Q0199555BJ, 5Q0199555T

AUDI

5Q0199555BJ, 5Q0199555T

SKODA

5Q0199555BJ, 5Q0199555T

numery OEM:
AUDI      5Q0 199 555 BJ
AUDI      5Q0 199 555 T
SEAT      5Q0 199 555 BJ
SEAT      5Q0 199 555 T
SKODA      5Q0 199 555 BJ
SKODA      5Q0 199 555 T
VOLKSWAGEN      5Q0 199 555 BJ
VOLKSWAGEN      5Q0 199 555 T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0419 MAXGEAR w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.