Ilość zębów | 19 |
nr EAN | 5902659789716 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0221 MAXGEAR
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
1201H7, 1201J6, 1610278080
LR001309, LR009392, LR011694
1201H7, 1201J6, 1610278080
9684319880
1427914, 1538412, 1559259, 6GQ98591AA
1610278080, 9684319880
C2S51449
MN982187, MN982325, MN982434
CITROËN | 1201.H7 | |
CITROËN | 1201.J6 | |
CITROËN | 1201H7 | |
CITROËN | 1201J6 | |
CITROËN | 16 102 780 80 | |
CITROËN | 1610278080 | |
FIAT | 1610278080 | |
FIAT | 9684319880 | |
FORD | 1427914 | |
FORD | 1538412 | |
FORD | 1559259 | |
FORD | 6GQ9 8591 AA | |
FORD | 6GQ98591AA | |
JAGUAR | C2 S51 449 | |
JAGUAR | C2S51449 | |
LANCIA | 9684319880 | |
MITSUBISHI | MN982187 | |
MITSUBISHI | MN982325 | |
MITSUBISHI | MN982434 | |
PEUGEOT | 1201.H7 | |
PEUGEOT | 1201.J6 | |
PEUGEOT | 1201H7 | |
PEUGEOT | 1201J6 | |
PEUGEOT | 16 102 780 80 | |
PEUGEOT | 1610278080 | |
LAND ROVER | LR0 01309 | |
LAND ROVER | LR0 09392 | |
LAND ROVER | LR0 11694 | |
LAND ROVER | LR001309 | |
LAND ROVER | LR009392 | |
LAND ROVER | LR011694 |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0221 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.