Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 470319 maxgear

POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 MAXGEAR

470319 POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) MAXGEAR
maxgear 470319

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

470319

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Ciśnienie [bar]0,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łącznikiem
Wydatek [l/h]500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 MAXGEAR

POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA)

POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 producenta MAXGEAR

SEAT

2Q0965567, 5Q0965567

VOLKSWAGEN

2Q0965567, 5G0965567A, 5Q0965567

AUDI

2Q0965567, 5G0965567A, 5Q0965567

SKODA

2Q0965567, 5G0965567A, 5Q0965567

numery OEM:
AUDI      2Q0 965 567
AUDI      5G0 965 567 A
AUDI      5Q0 965 567
SEAT      2Q0 965 567
SEAT      5Q0 965 567
SKODA      2Q0 965 567
SKODA      5G0 965 567 A
SKODA      5Q0 965 567
VOLKSWAGEN      2Q0 965 567
VOLKSWAGEN      5G0 965 567 A
VOLKSWAGEN      5Q0 965 567

Zastosowanie POMPA WODY VW 1,0TSI-1,5TSI (DODATKOWA) 470319 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.