Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 470334 maxgear

POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA) 470334 MAXGEAR

470334 POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA) MAXGEAR
maxgear 470334
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

470334

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny
Liczba zestyków2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z elementami do montażu
Kształt obudowy wtyczkiowalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA) 470334 MAXGEAR

POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA)

POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA) 470334 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA) 470334 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

5Q0965561C, 5Q0965561E

AUDI

5Q0965561C, 5Q0965561E

SKODA

5Q0965561C, 5Q0965561E

SEAT

5Q0965561C, 5Q0965561E

numery OEM:
AUDI      5Q0965561C
AUDI      5Q0965561E
SEAT      5Q0965561C
SEAT      5Q0965561E
SKODA      5Q0965561C
SKODA      5Q0965561E
VOLKSWAGEN      5Q0965561C
VOLKSWAGEN      5Q0965561E

Zastosowanie POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA) 470334 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.