
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba zestyków | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z elementami do montażu |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba zestyków | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z elementami do montażu |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA) 470334 MAXGEAR
| AUDI | 5Q0965561C | |
| AUDI | 5Q0965561E | |
| SEAT | 5Q0965561C | |
| SEAT | 5Q0965561E | |
| SKODA | 5Q0965561C | |
| SKODA | 5Q0965561E | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0965561C | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0965561E |
Zastosowanie POMPA WODY VW 1,5TSI-2,0TDI (DODATKOWA) 470334 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.