Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0040 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0040 MAXGEAR

48-0040 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
391.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1221

numer części:

48-0040

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych SAGINAW
Ø koła pasowego [mm] 114
Ilość żeber 6
Ograniczenia producenta Pulley Height 105mm
Ciśnienie [bar] 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciężar netto [kg] 2,2
nr EAN 5907558503241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0040 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. PEUGEOT 1,9D 206 98- 90BAR
numery OEM:
CITROËN      40071C
CITROËN      4007LN
CITROËN      4007LP
CITROËN      4007WP
CITROËN      9644878380
PEUGEOT      40071C
PEUGEOT      40075E
PEUGEOT      4007EF
PEUGEOT      4007HY
PEUGEOT      4007LL
PEUGEOT      4007LP
PEUGEOT      4007V6
PEUGEOT      4007WP
PEUGEOT      9638931980
PEUGEOT      9643691180
PEUGEOT      9662128780

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0040 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.