Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Nissan INTERSTAR Platforma / podwozie (XDE) DCI 150 (2024-???) 150km » 48-0088 maxgear
wybrany samochód: 
Nissan Interstar Platforma / Podwozie (xde) Dci 150 (2024-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0088 MAXGEAR

48-0088 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
323.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2111

numer części:

48-0088

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychSAGINAW
Ø koła pasowego [mm]126
Ilość żeber6
Ilość połączeń2
Ciężar netto [kg]2,3
nr EAN5901619508152

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0088 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. PEUGEOT 206 2,0HDI 95BAR
numery OEM:
CITROËN      4007AT
CITROËN      4007JA
CITROËN      4007LT
CITROËN      4007Z5
CITROËN      9631914280
CITROËN      9636320580
CITROËN      9662129180
PEUGEOT      4007JA
PEUGEOT      4007LT
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0088 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.