Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Porsche TAYCAN Cross Turismo (Y1B) Turbo (Y1BFC1) (2021.05-???) 680km » 48-0106 maxgear
wybrany samochód: 
Porsche Taycan Cross Turismo (y1b) Turbo (y1bfc1) (2021.05-???) 680km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0106 MAXGEAR

48-0106 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
244.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2129

numer części:

48-0106

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ø koła pasowego [mm]99
Ilość żeber6
Ograniczenia producentaCIRCULAR FLANGE
Ilość połączeń2
Ciężar netto [kg]2,5
nr EAN5901619508336

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0106 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. RENAULT LAGUNA I 1,8-2,0 95-01/ MEGANE I 100BAR
numery OEM:
CITROËN      26077681
PEUGEOT      26077681
RENAULT      7700823735
RENAULT      7700823735F
RENAULT      7700823735H
RENAULT      7700823794
RENAULT      7700823794B
RENAULT      7700823794D
RENAULT      7700900660
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0106 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.