Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI (2008.06-2015.12) 180km » 48-0108 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tfsi (2008.06-2015.12) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0108 MAXGEAR

48-0108 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0108
285.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2131

numer części:

48-0108

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaDELPHI
Ograniczenia producentaSAGINAW
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj korpusuObudowa aluminiowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN5901619508350

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0108 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. RENAULT MASTER II BEZ KOĂşA
numery OEM:
NISSAN      49110-00Q0D
NISSAN      49110-00Q1A
NISSAN      49110-00QAG
OPEL      44 14 166
OPEL      44 18 160
OPEL      44 18 898
OPEL      59 48 064
OPEL      91166807
OPEL      93175602
OPEL      93859899
OPEL      93861732
RENAULT      49 11 045 21R
RENAULT      82 00 024 778
RENAULT      82 00 712 890
RENAULT      82 00 838 037
VAUXHALL      44 14 166
VAUXHALL      44 18 160
VAUXHALL      44 18 898
VAUXHALL      59 48 064
VAUXHALL      91166807
VAUXHALL      93175602
VAUXHALL      93859899
VAUXHALL      93861732
VAUXHALL      R1700051
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0108 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.