Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V LPG (2011.04-2018.01) 105km » 48-0160 maxgear
wybrany samochód: 
Dacia Duster (hs_) 1.6 16v Lpg (2011.04-2018.01) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0160 MAXGEAR

48-0160 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0160
552.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2176

numer części:

48-0160

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar]110
Ilość żeber6
Nowa część bez depozytu
nr EAN5902659772053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0160 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. FORD GALAXY II 06-/ MONDEO IV 07-/ S-MAX 06-/ LAND ROVER FREELANDER II 06- 110BAR
numery OEM:
FORD      1 427 514
FORD      1 432 497
FORD      1 439 519
FORD      1 471 473
FORD      1 488 782
FORD      1 693 903
FORD      6G91-3A696-EB
FORD      6G91-3A696-EC
FORD      6G91-3A696-ED
FORD      6G91-3A696-EE
FORD      6G91-3A696-EF
FORD      9G91-3A696-EA
LAND ROVER      LR001106
LAND ROVER      LR005658
LAND ROVER      LR006462
LAND ROVER      LR007500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0160 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.