Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.0 20 V quattro (1988.08-1991.09) 160km » 48-0166 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 2.0 20 V Quattro (1988.08-1991.09) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0166 MAXGEAR

48-0166 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0166
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0166
48-0166

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2182

numer części:

48-0166

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychSaginaw
Ilość żeber7
Ciężar netto [kg]2
nr EAN5902659772114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0166 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. RENAULT LAGUNA II/MASTER II/VEL SATIS/ESPACE III 100BAR
numery OEM:
RENAULT      491A05303R
RENAULT      7700426719
RENAULT      7700437081
RENAULT      8200096704
RENAULT      8200374085
RENAULT      8200739997
RENAULT      8200888377
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0166 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.