Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Kia CEE'D Combi Van (JD) 1.4 CVVT (2015.04-???) 100km » 48-0176 maxgear
wybrany samochód: 
Kia Cee'd Combi Van (jd) 1.4 Cvvt (2015.04-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0176 MAXGEAR

48-0176 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0176
280.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2192

numer części:

48-0176

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciężar netto [kg]2,9
nr EAN5902659795632

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0176 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. RENAULT CLIO II/ KANGOO 1,5DCI
numery OEM:
CITROËN      26126529
CITROËN      8200562164
CITROËN      8200575303
PEUGEOT      26126529
PEUGEOT      8200562164
PEUGEOT      8200575303
RENAULT      491101206R
RENAULT      491109998R
RENAULT      7700419117
RENAULT      7700420305A
RENAULT      7700431283
RENAULT      8200562164
RENAULT      8200711390
RENAULT      8200888500
RENAULT      8200888505
DACIA      491100071R
DACIA      491101206R
DACIA      491103569R
DACIA      491108694R
DACIA      491109998R
DACIA      7700419117
DACIA      7700431283
DACIA      8200562164
DACIA      8200711390
DACIA      8200888500
DACIA      8200888505
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0176 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.