Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0457 maxgear

Wał napędowy 49-0457 MAXGEAR

49-0457 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0457
195.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

27-0447MG

numer części:

49-0457

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 30
Długość [mm] 557
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53,2
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 100 498 0148
nr EAN 5907558532227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0457 MAXGEAR

PÓŁOŒ VW GOLF 4/OCTAVIA LE 1,9TDI 556MM
numery OEM:
AUDI      1J0 407 271 AF
AUDI      1J0 407 271 AP
AUDI      1J0 407 271 FN
AUDI      1J0 407 271 H
AUDI      1J0 407 271 JD
AUDI      1J0 407 451 AX
AUDI      1J0 407 451 QX
AUDI      1J0 407 453 DV
AUDI      1J0 407 453 DX
SEAT      1J0 407 271 AF
SEAT      1J0 407 271 AP
SEAT      1J0 407 271 FN
SEAT      1J0 407 271 H
SEAT      1J0 407 271 JD
SEAT      1J0 407 451 AV
SEAT      1J0 407 451 AX
SEAT      1J0 407 451 QX
SEAT      1J0 407 453 DV
SEAT      1J0 407 453 DX
SKODA      1J0 407 271 AF
SKODA      1J0 407 271 AP
SKODA      1J0 407 271 FN
SKODA      1J0 407 271 H
SKODA      1J0 407 271 JD
SKODA      1J0 407 451 AX
SKODA      1J0 407 451 QX
SKODA      1J0 407 453 DV
SKODA      1J0 407 453 DX
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 AF
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 AP
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 FN
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 H
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 JD
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 AX
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 QX
VOLKSWAGEN      1J0 407 453 DV
VOLKSWAGEN      1J0 407 453 DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0457 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.