Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford TRANSIT Furgon (FA_ _) 2.4 TDCi RWD (2006.04-2014.08) 115km » 49-0548 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Transit Furgon (fa_ _) 2.4 Tdci Rwd (2006.04-2014.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-0548 MAXGEAR

49-0548 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0548
Wał napędowy 49-0548
255.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0604MG

numer części:

49-0548

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]621
Wymiar gwintuM16 x 1,5
Ilość zębów, pierścień ABS45
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Średnica 1 [mm]98
Średnica 2 [mm]130
nr EAN5907558532197

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0548 MAXGEAR

PËúOî VW A4/PASSAT PR 1,9TDI 9
numery OEM:
AUDI      8D0 407 452CV
AUDI      8D0 407 452CX
AUDI      8D0 407 452EV
AUDI      8D0 407 452EX
AUDI      8D0 407 452LX
AUDI      8D0 407 454CV
AUDI      8D0 407 454CX
AUDI      JZW 407 452BX
VOLKSWAGEN      3B0 407 272M
VOLKSWAGEN      3B0 407 272MX
VOLKSWAGEN      8D0 407 272AJ
VOLKSWAGEN      8D0 407 272BB
VOLKSWAGEN      8D0 407 272DF
VOLKSWAGEN      8D0 407 272DT
VOLKSWAGEN      8D0 407 272EC
VOLKSWAGEN      8D0 407 272EF
VOLKSWAGEN      8D0 407 272EH
VOLKSWAGEN      8D0 407 272EL

Zastosowanie Wał napędowy 49-0548 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.