Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0887 maxgear

Wał napędowy 49-0887 MAXGEAR

49-0887 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0887
Wał napędowy 49-0887
49-0887
326.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3036MG

numer części:

49-0887

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 857
Wymiar gwintu M20X1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 63,2
Długość 2 [mm] 184,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 100
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 102
nr EAN 5901619510216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0887 MAXGEAR

PËúOî VW T5 1,9TDI 03- MANUAL 5 BIEGËW PR

Wał napędowy 49-0887 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Wał napędowy 49-0887 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7E0407272AA, 7E0407272AJ, 7E0407272AN, 7E0407272R, 7E0407452BX, 7E0407452FX, 7E0407452LX, 7H0407272AJ, 7H0407272BC, 7H0407272BK, 7H0407272CH, 7H0407452TX

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 AA
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 AJ
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 AN
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 R
VOLKSWAGEN      7E0 407 452 BX
VOLKSWAGEN      7E0 407 452 FX
VOLKSWAGEN      7E0 407 452 LX
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 AJ
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BC
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BK
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 CH
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 TX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0887 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.