Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0928 maxgear

Wał napędowy 49-0928 MAXGEAR

49-0928 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0928
Wał napędowy 49-0928
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3054MG

numer części:

49-0928

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 645
otwór Ø [mm] 10,3
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 63,2
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 94
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 100,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 108
nr EAN 5901619510728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0928 MAXGEAR

PËúOî VW T5 1,9TDI 03- MANUAL 5 BIEGËW LE

Wał napędowy 49-0928 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Wał napędowy 49-0928 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7E0407271H, 7E0407271N, 7E0407451BX, 7E0407451X, 7H0407271AK, 7H0407271T, 7H0407451JX

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0 407 271 H
VOLKSWAGEN      7E0 407 271 N
VOLKSWAGEN      7E0 407 451 BX
VOLKSWAGEN      7E0 407 451 X
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 AK
VOLKSWAGEN      7H0 407 271 T
VOLKSWAGEN      7H0 407 451 JX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0928 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.