Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0929 maxgear

Wał napędowy 49-0929 MAXGEAR

363.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3055MG

numer części:

49-0929

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Długość [mm] 878
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 63
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 100 498 0651
nr EAN 5901619510735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0929 MAXGEAR

PÓŁO・VW T5 PR 2,5TDI 03-09

Wał napędowy 49-0929 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Wał napędowy 49-0929 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7E0407272BB, 7E0407452KK, 7H0407272AC, 7H0407272AL, 7H0407272BB, 7H0407272BD, 7H0407272BL, 7H0407452AV, 7H0407452JV, 7H0407452JX, 7H0407452PX

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 BB
VOLKSWAGEN      7E0 407 452 KK
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 AC
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 AL
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BB
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BD
VOLKSWAGEN      7H0 407 272 BL
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 AV
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 JV
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 JX
VOLKSWAGEN      7H0 407 452 PX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0929 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.