Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A6 e-tron Avant (GH5) Performance (2024-???) 381km » 49-1132 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 E-tron Avant (gh5) Performance (2024-???) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1132 MAXGEAR

268.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0842MG

numer części:

49-1132

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]632
Wymiar gwintuM22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53,1
Długość 2 [mm]69
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]90,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]85
nr EAN5902659720719

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1132 MAXGEAR

PËúOî FORD TRANSIT CONNECT 1,8TDCI LE
numery OEM:
FORD      1328365
FORD      1383755
FORD      1417751
FORD      1417752
FORD      1451465
FORD      1501263
FORD      1600420
FORD      1600421
FORD      2T14-3B437-CA
FORD      2T14-3B437-CB
FORD      2T14-3B437-CD
FORD      2T14-3B437-CE
FORD      4501957
FORD      4994093
FORD      9T16-3B437-AA
FORD      9T163B437AAD
FORD      RM2T14-3B437-CB
FORD      RM2T14-3B437-CC
FORD      RM2T14-3B437-FB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1132 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.