Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Piaggio HEXAGON Super Hexagon 180 GTX (M06) (2000.01-2001.12) 20km » 49-1181 maxgear
wybrany samochód: 
Piaggio Hexagon Super Hexagon 180 Gtx (m06) (2000.01-2001.12) 20km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1181 MAXGEAR

222.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-1038MG

numer części:

49-1181

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM20 x 1,5
Długość [mm]606
Ilość zębów, pierścień ABS44
Uzębienie zewnętrzne od strony koła23
Średnica 1 [mm]84
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
nr EAN5902659720948

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1181 MAXGEAR

PËúOî RENAULT KANGOO/CLIO III/THALIA 1,5DCI LE ABS 44Z
numery OEM:
RENAULT      77 11 368 568
RENAULT      77 11 368 569
RENAULT      82 00 407 659
RENAULT      82 00 407 660
RENAULT      82 00 467 490
RENAULT      82 00 467 660
RENAULT      82 00 535 798
RENAULT      82 00 535 799
RENAULT      82 00 538 738
RENAULT      82 00 543 868
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1181 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.