Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1220 maxgear

Wał napędowy 49-1220 MAXGEAR

49-1220 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1220
282.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-1086MG

numer części:

49-1220

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 754,5
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 99,5
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 97,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 85
nr EAN 5902659722027

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1220 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF 5/PASSAT 05-/TOURAN/CADDY/ALTEA/LEON/A3/OCTAVIA 2,0TDI DSG WZMOCNIONY PRZEGUB WEWN╩TRZNY PR

Wał napędowy 49-1220 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Wał napędowy 49-1220 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

1K0407272DQ, 1K0407272EG, 1K0407272ER, 1K0407272HR, 1K0407272KG, 1K0407272NK, 1K0407272QE, 1K0407272QF, 1K0407272RG, 1K0407272TQ, 1K0407454HX, 1K0407454X, 1K0407762CX, 1K0407762QX, 1K0407764PX, 3AA407272A, 3AA407452AX, 3C0407272AK, 3C0407452BX, 5Q0407272BT, 5Q0407272J, 5Q0407762AX, 5Q0407762HX

SKODA

1K0407272ER, 1K0407272QE, 1K0407272QF, 1K0407454HX, 1K0407764BX, 1K0407764EX, 5Q0407272BT, 5Q0407272J, 5Q0407762AX, 5Q0407762HX

AUDI

1K0407272QE, 1K0407272QF, 1K0407272RG, 1K0407272TQ, 1K0407454HX, 1K0407762CX, 1K0407762QX, 1K0407764BX, 1K0407764EX, 1K0407764PX, 5Q0407272BT, 5Q0407272J, 5Q0407762AX, 5Q0407762HX

SEAT

1K0407272QE, 1K0407272TQ, 1K0407454HX, 1K0407762CX, 1K0407762QX, 1K0407764BX, 1K0407764PX, 5Q0407272BT, 5Q0407272J, 5Q0407762AX, 5Q0407762HX

numery OEM:
AUDI      1K0 407 272 QE
AUDI      1K0 407 272 QF
AUDI      1K0 407 272 RG
AUDI      1K0 407 272 TQ
AUDI      1K0 407 454 HX
AUDI      1K0 407 762 CX
AUDI      1K0 407 762 QX
AUDI      1K0 407 764 BX
AUDI      1K0 407 764 EX
AUDI      1K0 407 764 PX
AUDI      5Q0 407 272 BT
AUDI      5Q0 407 272 J
AUDI      5Q0 407 762 AX
AUDI      5Q0 407 762 HX
SEAT      1K0 407 272 QE
SEAT      1K0 407 272 TQ
SEAT      1K0 407 454 HX
SEAT      1K0 407 762 CX
SEAT      1K0 407 762 QX
SEAT      1K0 407 764 BX
SEAT      1K0 407 764 PX
SEAT      5Q0 407 272 BT
SEAT      5Q0 407 272 J
SEAT      5Q0 407 762 AX
SEAT      5Q0 407 762 HX
SKODA      1K0 407 272 ER
SKODA      1K0 407 272 QE
SKODA      1K0 407 272 QF
SKODA      1K0 407 454 HX
SKODA      1K0 407 764 BX
SKODA      1K0 407 764 EX
SKODA      5Q0 407 272 BT
SKODA      5Q0 407 272 J
SKODA      5Q0 407 762 AX
SKODA      5Q0 407 762 HX
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 DQ
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 EG
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 ER
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 HR
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 KG
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 NK
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 QE
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 QF
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 RG
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 TQ
VOLKSWAGEN      1K0 407 454 HX
VOLKSWAGEN      1K0 407 454 X
VOLKSWAGEN      1K0 407 762 CX
VOLKSWAGEN      1K0 407 762 QX
VOLKSWAGEN      1K0 407 764 PX
VOLKSWAGEN      3AA 407 272 A
VOLKSWAGEN      3AA 407 452 AX
VOLKSWAGEN      3C0 407 272 AK
VOLKSWAGEN      3C0 407 452 BX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 BT
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 J
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 AX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1220 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.