Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1800 maxgear

Wał napędowy 49-1800 MAXGEAR

49-1800 Wał napędowy MAXGEAR
378.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3115MG

numer części:

49-1800

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów 26
Długość [mm] 864
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 86,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Wymiar gwintu M24x1,5
Długość 2 [mm] 255,0
nr EAN 5902659758033

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1800 MAXGEAR

PËúOî CITROEN C8/807 02- 2,0HDI/B SKRZYNIA AUTOMATYCZNA PR

Wał napędowy 49-1800 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Wał napędowy 49-1800 producenta MAXGEAR

PEUGEOT

3273CC, 3273CE

CITROËN

3273CC, 3273CE

numery OEM:
CITROËN      3273CC
CITROËN      3273CE
PEUGEOT      3273CC
PEUGEOT      3273CE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1800 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.