Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2264 maxgear

Wał napędowy 49-2264 MAXGEAR

49-2264 Wał napędowy MAXGEAR
276.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3228MG

numer części:

49-2264

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Długość [mm] 493
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 76,50
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 100,0
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 123,0
Wymiar gwintu M16x1,5F
otwór Ø [mm] 10,50
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104,00
nr EAN 5903364341398

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2264 MAXGEAR

PËúOî AUDI A7/A8/Q5 08- LE/PR

Wał napędowy 49-2264 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Wał napędowy 49-2264 producenta MAXGEAR

AUDI

8R0407271A, 8R0407271C

numery OEM:
AUDI      8R0407271A
AUDI      8R0407271C
SEAT      8R0407271A
SEAT      8R0407271C
SKODA      8R0407271A
SKODA      8R0407271C
VOLKSWAGEN      8R0407271A
VOLKSWAGEN      8R0407271C
VOLKSWAGEN      8R0407271CX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2264 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.