Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 (1984.01-1987.06) 55km » 49-2362 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Ii (19e, 1g2, 165) 1.3 (1984.01-1987.06) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2362 MAXGEAR

49-2362 Wał napędowy MAXGEAR
317.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3326MG

numer części:

49-2362

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]63
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Długość [mm]972
nr EAN5903364354633

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2362 MAXGEAR

PÓŁOŒ FORD FOCUS III/GRAND C-MAX/C-MAX II/ 10- PR
numery OEM:
FORD      1686588
FORD      1713000
FORD      1756525
FORD      1828480
FORD      1828481
FORD      1840104
FORD      1840120
FORD      2006992
FORD      AV613B436CB
FORD      AV613B436CC
FORD      AV613B436CD
FORD      AV613B436JA
FORD      AV613B436JB
FORD      F1F63B436HA
FORD      RMAV613B436C2D
FORD      RMAV613B436J2B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2362 MAXGEAR w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.