Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 200 T CDI (202.194) (1998.03-2001.03) 102km » 49-2373 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s202) C 200 T Cdi (202.194) (1998.03-2001.03) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2373 MAXGEAR

49-2373 Wał napędowy MAXGEAR
295.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3337MG

numer części:

49-2373

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]1057
otwór Ø [mm]75
Wymiar gwintuM24x2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]57
Ilość zębów, pierścień ABS48
Ø pierścienia ABS [mm]104,5
Długość 2 [mm]308
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]91
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]106
nr EAN5903364333409

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2373 MAXGEAR

PËúOî FORD TRANSIT 00- 2,0DI PR 1057MM 28Z/36Z Z ABS
numery OEM:
FORD      1132834
FORD      1328356
FORD      1417747
FORD      1600220
FORD      1600221
FORD      1C15-3B436-CG
FORD      1C15-3B436-CH
FORD      4529634
FORD      4615961
FORD      RL1C15-3B436-CY
FORD      RM1C15-3B436-CH
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2373 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.