Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2379 maxgear

Wał napędowy 49-2379 MAXGEAR

49-2379 Wał napędowy MAXGEAR
305.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3343MG

numer części:

49-2379

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 755
Wymiar gwintu M24x2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 41
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ø pierścienia ABS [mm] 104,5
Długość 2 [mm] 76,5
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 106
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 100,5
nr EAN 5903364352561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2379 MAXGEAR

PËúOî FORD TRANSIT 2,2TDCI 06- LE. 755MM

Wał napędowy 49-2379 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 49-2379 producenta MAXGEAR

FORD

1469166, 1494215, 1512912, 1727122, 1782560, 1782564, 1793822, 1841537, 8C113B437AB, 8C113B437AC, 8C113B437AD, CC113B437BA, CC113B437BB, RM8C113B437A2D, RMCC113B437B1B, RMCC113B437B1A

numery OEM:
FORD      1469166
FORD      1494215
FORD      1512912
FORD      1727122
FORD      1782560
FORD      1782564
FORD      1793822
FORD      1841537
FORD      8C11-3B437-AB
FORD      8C11-3B437-AC
FORD      8C11-3B437-AD
FORD      CC11-3B437-BA
FORD      CC11-3B437-BB
FORD      RM8C11-3B437-A2D
FORD      RMCC11-3B437-B1B
FORD      RMCC11-3B437B 1A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2379 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.