Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2380 maxgear

Wał napędowy 49-2380 MAXGEAR

49-2380 Wał napędowy MAXGEAR
369.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3344MG

numer części:

49-2380

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 1094
Wymiar gwintu M24x2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 41
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ø pierścienia ABS [mm] 104,5
Długość 2 [mm] 388
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 106
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 100,5
nr EAN 5903364352578

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2380 MAXGEAR

PËúOî FORD TRANSIT 2,2TDCI 06- PR. 1094MM

Wał napędowy 49-2380 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 49-2380 producenta MAXGEAR

FORD

1469165, 1494214, 1512911, 1727121, 1782555, 1782563, 1793821, 1841536, 8C113B436AB, 8C113B436AC, 8C113B436AD, CC113B436BA, CC113B436BB, RM8C113B436A2D, RMCC113B436B1B, RMCC113B436B1A

numery OEM:
FORD      1469165
FORD      1494214
FORD      1512911
FORD      1727121
FORD      1782555
FORD      1782563
FORD      1793821
FORD      1841536
FORD      8C11-3B436-AB
FORD      8C11-3B436-AC
FORD      8C11-3B436-AD
FORD      CC11-3B436-BA
FORD      CC11-3B436-BB
FORD      RM8C11-3B436-A2D
FORD      RMCC11-3B436-B1B
FORD      RMCC11-3B436B 1A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2380 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.