Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2383 maxgear

Wał napędowy 49-2383 MAXGEAR

49-2383 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2383
Wał napędowy 49-2383
386.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3347MG

numer części:

49-2383

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 1091
Wymiar gwintu M24x2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 31
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 41
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 57,5
Długość 2 [mm] 388,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 93,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 94
nr EAN 5903364352608

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2383 MAXGEAR

PËúOî FORD TRANSIT CUSTOM 2,2TDCI PR

Wał napędowy 49-2383 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 49-2383 producenta MAXGEAR

FORD

1774275, 1774277, 1841532, 1841534, 1901269, 2009673, 2214801, BK213B436AB, BK213B436AC, BK213B436BB, BK213B436BC, KK213B436AA, RMBK213B436A1B, RMBK213B436B1B

numery OEM:
FORD      1774275
FORD      1774277
FORD      1841532
FORD      1841534
FORD      1901269
FORD      2009673
FORD      2214801
FORD      BK21-3B436-AB
FORD      BK21-3B436-AC
FORD      BK21-3B436-BB
FORD      BK21-3B436-BC
FORD      KK21-3B436-AA
FORD      RMBK21-3B436-A1B
FORD      RMBK21-3B436-B1B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2383 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.