Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Kia XCEED (CD) 1.6 GDI Hybrid (2019.12-???) 141km » 49-2407 maxgear
wybrany samochód: 
Kia Xceed (cd) 1.6 Gdi Hybrid (2019.12-???) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2407 MAXGEAR

49-2407 Wał napędowy MAXGEAR
240.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3371MG

numer części:

49-2407

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Ciężar [kg]8,250
nr EAN5903364352837

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2407 MAXGEAR

PËúOî JEEP COMPASS/PATRIOT LE 2,0CRD
numery OEM:
CHRYSLER      05085224AA
CHRYSLER      05085224AB
CHRYSLER      05085224AC
CHRYSLER      05085224AD
CHRYSLER      05085224AE
CHRYSLER      5085224AA
CHRYSLER      5085224AB
CHRYSLER      5085224AC
CHRYSLER      5085224AD
CHRYSLER      5085224AE
CHRYSLER      K05085224AB
DODGE      05085224AA
DODGE      05085224AB
DODGE      05085224AC
DODGE      05085224AD
DODGE      05085224AE
DODGE      5085224AA
DODGE      5085224AB
DODGE      5085224AC
DODGE      5085224AD
DODGE      5085224AE
DODGE      K05085224AB
MERCEDES-BENZ      05085224AB
MERCEDES-BENZ      A05085224AB
JEEP      05085224AA
JEEP      05085224AB
JEEP      05085224AC
JEEP      05085224AD
JEEP      05085224AE
JEEP      5085224AA
JEEP      5085224AB
JEEP      5085224AC
JEEP      5085224AD
JEEP      5085224AE
JEEP      K05085224AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2407 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.